09:51


Här är mitt vardagsrum med köket i bakgrunden. Jag kan säga att det är precis lika mysigt som det ser ut här ute i min lilla stuga. Utsidan ger inte insidan en chans, dock.


Ja ni ser ju själv, öppen spis och hela fadderuttan. Även boksamlingen som ska plöjas igenom!


Försökte ta en bild genom fönstret med som vanligt ska man INTE göra det, men ville att ni skulle se vilken fräck utsikt jag har här. Det lyser hela vägen runt på andra sidan fjorden och båtarna går förbi.


Trappen upp till övervåningen som leder till mitt sovrum och toalett men jag orkade inte fota mer igår så ni kan ju fantisera er fram. Sovrummet råkar vara blått och jag tror på ödet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0