10:13

Uh, Tobias tipsa mig igår om domkumentärprogramet "Dokument inifrån" som finns på svt play. Hur som helst så var det ett specifikt utdrag han tyckte jag skulle se och det var avsnittet "Säljsekten" och efter att avklarat dom där 57 min så kunde jag knappt tro det jag just sett, helt sjukt. Jag har lagt upp klippet på FB för er som vill kolla på det, och snälla kolla. Just nu kollar jag på samma program men ett annat avsnitt: Generation utanför, lika mycket skandal där.

Igår var jag med fröken Hägg och vi var ute och gick sen drog vi våra ben till Tobias och kollade på film, en film som jag inte gillade fullt ut. Sen kom jag hem och sov, gött mos. Ska snart äta frukost och sedan ut och springa i detta fina vårvädret. Hoppas leveransen från HM kommer idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0