10:18

Efter att ha avnjutit en glassfrukost och kollat på gårdagens avsnitt av solsidan så sitter jag ganska nöjd i min säng. Ska om ca 2 timmar sno med min lillesyster på ett varv runt kyrksjön och efter det vet jag inte riktigt vad som händer. Ikväll har jag iaf mitt ledarpass som varje måndag, efter det åker jag till mamma för imorgon åker hon, jag, Madelene och Vincent till gävle för att göra dagen så lång som möjligt. Först en runda på stan sen bada på fjärran höjder och jag har längtat en massa efter att få äventyrsbada - undrar om dom har något bra bad i Olso? Nej men nu ska jag v'äl sluta sitta här och fortsätta klaga på Alexander som aldrig ätit glass till frukost... Han är för seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0