10:56

Så här dagen efter, nej jag känner mig inte så pigg. Jag Sanna och Linn somnade väl vid halv 6 och jag var uppe och börja städa min otroligt stökiga lägenhet redan innan klockan slog 9. Har tagit paus nu i städandet och är långt ifrån klar men disken är avklarad - 13 tallrikar och cirka 42 glas och massa annat piss. Men så blir det när man ska bjuda ett dussin människor på middag.

Kvällen var i alla fall sjukt lyckad, massa fina människor kom och gick här hemma och ute träffa jag minst lika bra människor. Mina grabbarna grus levererar som vanligt då Niclas lät mig flyga runt på hans axlar och David som viska fina fina fina ord i mitt öra och ville inte alls släppa mig till Norge. Jag gillar dom allihopa, jag gillar alla nu när jag har 2 dygn kvar hemma. Hur ska jag spendera dom väl? Harry Potter 4 idag i alla fall, lunch i ämbarbo och stor pack/städning. Vad har ni själv för planer för denna mindre stormiga dag?




BAKISTJEJEN ger er bakisbilden. Jag blev inte hemburen igår som jag hade lovat men jag blev i alla fall hemskjutsad av en katt och nu undrar ni vad jag menar med det?!! Den som dör får se, så som Markus Krunegård skulle ha sagt. Nu måste jag verkligen duscha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar att du är så smal.

jag hatar att du lyckades.

jag hatar att jag har försökt men kommer ingen vart.

jag hatar min spegelbild och vägrar se mig utan kläder.



jag hatar att jag är så avundsjuk på dig.



2011-11-14 @ 23:28:41
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0