12:50

Harry Potter är ju inte bra, orkade kolla igenom första och har ca 284 stycken kvar och det ser tungt ut. Igår var i alla fall en bra dag, pappa dök upp här lite tidigare än tänkt så jag fick snabba mig och packa till gympan sen drog vi och käka kinamat på gamla GK's och det var urgött! Jag åt tigerräkor till förrätt och nudlar med kyckling till varmrätt och det bara slukades för jag var råhungrig. Sen fick jag skjuts till passet och där var Sandra Svedman också för from då jag flyttar kommer hon få ta över så hon fick delta under passet och springa runt med damerna. Sen fick jag blommor och ett fint farväl av deltagarna trots att jag kommer tillbaka nästa måndag också, dom verkar ha missat det eller så var det bara önsketänkande?

Nu sitter jag hemma, städat och ganska fint då jag tycker ordet fint är en tolkningsfråga. Senare ska jag ta kyrkan runt med Sofie Hägg och jag avslutar kvällen hos Tobias. Ser ljust ut med andra ord.

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Hej! tänkte bara tipsa om att de pågår en tävling i min blogg och du har nu chansen att vinna ett par valfri skor från www.crocs.se

gå in här för att anmäla dig: http://www.domkallarmighannes.com/2011/03/tavling.html

Lycka till:)

2011-03-22 @ 16:31:20
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0