13:34

Har suttit med Cecilie hela morgonen och pratat arbetsuppgifter och allting känns så sjukt bra. Ska inte utvärdera något eftersom det bara gått ett dygn men ja, det känns bra. Hon välkomnar alla mina vänner att komma och hälsa på och hon är väldigt intresserad av Simon så det känns kul. Jag känner egentligen inte kvinnan men fy vad det glider lätt allting, samtal och interna skoj står på agendan idag men trots att norska inte är svårt att förstå sig på så uppstår det lite problematiska tolkningar ibland, så som Lea's barnbok som heter: Musen luktar fisk. Jag log lite extra när jag såg den, men lät det vara min egna tolkning så jag dela inte med mig av mina "snusktankar"

Nu ska jag försöka få ordning på mina saker, packa upp och göra det lite mer hemvänligt. Klockan 17:00 är det middag och imorgon ska jag förmodligen få känna på min riktiga arbetsdag. Och här lyser solen och det speglas från vattnet, lika fint hemma?

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Haha :D

Ja idag är det fantastiskt vackert väder:D

2011-03-30 @ 14:11:26
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha! Vilken underbar bok!!

2011-03-30 @ 15:00:43
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0