15:28

Jobbigt att vakna imorse när jag insåg att jag inte hade någon frukost. Så det fick vänta insåg jag då Simon "vaktar" mitt kort så jag inte ska kunna göra mig av med mina pengar (så sjukt vuxet av mig) Så hungrig drog jag mina ben till fam. Eriksson där Simon satt och bjöd mig på en apelsin. Sen tog vi varvet runt kyrksjön, vilket jag gör varje dag så jag funderar om jag kanske ska få en egen passage där någon dag? Efter det gick jag och handla: yoghurt, nudlar och morötter. Jag tycker att morötter är oerhört underskattat för hur gott är det inte att knapra på dom? Ikväll blir det gympa som vanligt men ikväll så ska jag och Simon kolla på en skräckis. Bad om lite inside-hjälp igår på fb och jag röstade "the last exorcism" till vinnare. Men jag gillar inte den typen av filmer egentligen utan jag är oerhört svårimponerad men jag kikade på trailern igår och den såg ändå bra nog snuskig ut, blä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0