16:18

Idag har det varit sjukt fint väder, om vi bortser från blåsten. Så idag har jag varit ute väldigt mycket, först ute och gick med Simon och vi trampa runt lite på byn för jag skulle leta gröna kläder till Irland eftersom jag blir nypt annars! Men sanningen är att det finns inga snygga gröna kläder, eller jo jag hittade en cardigan men blir det kallt så måste jag ha jacka så då spelar det ingen roll, och jag likt Ross i vänner bruises like a Peach så jag har inte råd med en massa blåmärken nu. MEN ÄNDÅ så hittade jag något att köpa, dock väldigt långt från grönt men väldigt uppskattad ändå. Bilden kommer nedan, så hold on please. Hittade också Proffs rosa hårspray vilket jag trodde dom slutat sälja här i ljusdal and i love that hairspray. Den hjälper till med tovarna. Men hej då nu slutar jag.


Kommentarer
Postat av: titti

men haha! vlka jävla likisar vi var idag då! samma linne och "samma" kiwi... haha:D

2011-03-05 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0