16:19

Just nu sitter jag hemma i ämbarbo i sällskap av syster, Vincent och käre far och jag ska bli bjuden på middag. Skönt att slippa laga mat själv, skulle nog ha blivit fiskbullar i värsta fall (fortfarande lika gott, but you know.) Snart helg, helgen kommer att bli fin och bra. Fredagen bjuder på bubbelbad och spel på romerska med dom bästa vännerna och samma gäng på lördag då det blir Party med stort p (visuellt) och mat! Sanna kommer hem också och det var ett bra tag sen jag träffa henne så att hon kommer hem innan Norgetrippen passar ju utmärkt. Tanten har även hunnit fyllt 21 så vi firar även henne lite i helgen och samma sak gäller våran lillesyster Linn som fyllde 19 i torsdags. Så det blir bra, fint.

Jobbigt att planera in alla så man hinner ses, men jag hoppas att jag träffar på många i helgen så att ingen känner sig bortglömd eller utanför. Men som sagt, mycket att göra och säga på sån kort tid. Men hör av er om det känns omöjligt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0