16:21

Alltså, jag kan inte säga annat än att jag blir helt 100% tillfredställd av detta vårväder! Och jag hoppas det håller i sig hela vägen fram till sommarmånaderna. Inte för att jag tror på det hela vägen ut men det skulle sitta fint för jag har glajerna på liksom.

Igår fick jag ett efterlängtat samtal från Bollnäs - min dator har kommit tillbaka från sin lagning. Verkar som om jag fått en ny fin fungerande dator nu och det skulle inte sitta fel. Även så blir det lunch på kina imorgon tillsammans med mamma, Madelene och lilla fina Vincent. Så nu går det bara rakt fram och snart blir det IRLAND! Nu ska jag återgå till mitt, vilket innebär att jag sitter och håller tummarna för detta.... det kan bli jävligt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0