16:33

Vad har jag gjort idag... Jo följande faktiskt:

  • Vaknade 08:00.

  • Gick hem till Ämbarbo kl 09:00.

  • Åt hembakat bröd och kladdkaka till frukost.

  • Åkte till kajvall (eller kajevall, pick your favvis) 11:00
    Fick även ett mycket omtyck samtal vid ca 12:00, massa mys.

  • Kom hem, bakade cupcakes till barnkalaset ikväll.

  • Insåg runt 15:00 att jag inte kan baka
    och allt som kan gå fel när man bakar gick fel.

  • 16:00 är jag hemma i lägenheten, målar naglara vackert blåa.

Nu ska jag väl göra all det där som det är meningen att jag ska göra, typ duscha och göra mig presentabel för ikväll blir det gung på hsb och gamla gk's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0