16:50

Seg dag idag, fy vill inte ha en till liknande dag på ett tag. Ikväll blir det i alla fall film hos Tobias och det skulle tydligen bli Fighter som levererar ikväll. Men innan det blir det varvet runt med Häggan och sedan följer hon med till Tobias, yeay! Mitt paket från HM kom inte idag som jag hade hoppats på så vi får väl se om det kanske kommer imorgon ist. Men nog om det, längtar tills det blir helg och folk vaknar till liv. För så slipper jag garanterat dagar som denna.

Har faktiskt tre fina helger att se fram emot nu:
Helgen som kommer nu så firar vi Tobias och Martin som fyller 46 år, tillsammans. Så då slår dom till stort och bjuder allmänheten på pizza och festligheter.
Helgen efter så åker jag som sagt till Irland med mamma och mina systrar. Det ser jag verkligen fram emot! Ska bli kul att se lite andra saker för omväxlingsskull.
Sen kommer vi till den tredje helgen vilket blir min sista helg hemma och Sanna kommer hem! Så då blir det bubbelmys och festligheter hela helgen lång. Och med det sagt kom jag på att jag borde börja packa snart så jag har det under kontroll. Jag har iaf 50 kilo till godo men hur jag ska få plats med allt har jag ingen aning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0