17:02

Ja äntligen kom det efterlängtade paketet hem till mig, dock så åker ca 70% tillbaka till butiken. Men jag behöll i alla fall ett par chinos, en jacka, klänningx2, trosor och en hemlig present till en mycket omtyckt person. Så den tar jag ett kort på när personen i frågan har testat och godkänt.
VAD ANNARS? Jo Simon kommer hit ikväll och håller mig sällskap och vi ska äta massa glass, lättare sagt marängsviss! Jag älskar marängsviss för er som undrade. Men nu lägger jag ner det här med att skriva, vill ändå påpeka att mina antal läsare har dubblats den senaste månaden och det gillar vi (ger en tydlig tummen upp) och nu slänger jag upp lite bilder, orkade bara fota 2 plagg så...

UPD: Insåg nu att linnet på första bilden påminner om min nya klänning, bra gjort Mikaela.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0