17:42

Jag har sett 2 av alla Harry Potter filmer som finns och om jag minns rätt så är det första och typ fjärde jag sett, inte så väldigt imponerad då jag helst ser verklighetstrogna filmer. Men Harry Potter är väl en barnfilm? Och såna gillar jag ju egentligen. Så nu sitter jag snart på de 6 första filmerna så när jag kommer hem från Irland så ska jag och Simon ha en Harry Potter kväll, eller dag? För det lär ju ta ett antal timmar att kolla igenom alla. Men det ska ske för nu går jag in för det här 100%!

Simon satt och tjuvläste jag vad jag skrev och jag citerar: Ja det blir många timmar det, vi får tjuvladda med redbull... Simon älskar den drycken och såg sin chans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0