20:36

Har varit i Gävle idag med mamma, syster och Vincent. Fjärran höjderbadet blev en besvikelse då det var för kallt i vattnet för min smak. Så istället blev det stan med shoppning och lunch. Åt så mycket så jag blir nog aldrig blir hungrig igen, eller inte på ett bra tag iaf. Shoppingen hade jag under kontroll den första timmen då jag hela tiden tänkte "detta har jag, detta behöver jag inte" osv - ja ni andra alkoholister fattar. Men sen hamna jag inne på HM ändå och dom levererar som alltid. Så att gå från lite nagellack, snoddar och ett par leggins hade jag nu kläder för en fyrasiffrig summa. Men glad är jag ändå och ännu bättre känns det när jag vet att mitt paket från, WAIT FOR IT: HM kommer imorgon. Men nog om det, nu är jag hemma och sitter i min soffa med världens bästa Simon. Ska kolla på gårdagen och dagens repris av halv 8 hos mig sen en film som Simon har varit duktig och hyrt.


Klänning nummer 1 och 2








Midjekort topp




Och min första jumpsuit
(men bilden gör den inte rättvis)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0