middag à la Mikaela

Har varit ute exakt hela dagen och gått, skönt som tusan. Svängde även in på Dollar i tron på att dom kanske skulle kunna ha gröna smycken till min Irlandsresa men nej, inget jag skulle kunna klä på mig. Men nu är klockan 17:00 och jag ska iväg igen om 30 minuter för att träffa mina måndagsdamer sen åker jag och kramas med min mamma lite, med co så klart. Innan det ska jag visa hur man lagar mat i mitt kök och för er som räknar kcal så innehåller min middag 120kcal så ni vet. Kalkon is the shit.

Steg 1:
Skiva en paprika och en gullök och släng ner i pannan, eftersom jag tycker smör är äckligt så använder jag ingenting att steka i, det funkar bra ändå.




Steg 2:
Släng i tok för mycket cayennepeppar, svartpeppar och vitlök för det är som godast så, häv på soya och hacka isbergssallad och avsluta med att slänga i lite kalkonkött.




Steg 3:
Det är det som är det fina i det hela, det finns inget mer att göra förutom att äta den mat som kanske inte finner sig fin för blotta ögat men gud så gott. Och jag äter alltid mat med pinnar, så länge det är möjligt för det tycker jag är väldigt kul.


Kommentarer
Postat av: Eirikirene

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-06-02 @ 13:37:26
URL: http://eirikirene.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0