sundance kid

Det var en gång för så länge sen då du och jag slogs mot dumheten.
Vi följdes åt till våra drömmars stad med vind i håret och vår sikt låg klar.
Vi visste allt pojkars övermod, ett farligt vapen var vår blinda tro.
Det var en gång i ett annat liv, ett annat dom mot ett annat vi - och jag.

Ambitionen var ett långsamt gift och du höll ut länge men du föll till sist
Och jag den svage, jag står ensam kvar. En sista rest av en utdöd art - och jag.
Ammunitionen tog slut till sist, ja nu kan ni kalla mig the Sundance Kid.
Den fria viljan var vår tonårsdröm men vi är bara instinkt, bara djur och allt är lögn

Hör du mig hör du mig, kan du höra mig?
Allt det här är för dig!
Hör du mig hör du mig, kan du höra mig?
Allt vi sagt, allt vi gjort blev till en sång för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0