ten fun facts -

9. Hade en liten läckageskada i mitt hemliga nät så nu vet säkert alla redan vad som händer. Så här är det i alla fall att jag flyttar till Norge (INTE ALASKA) den 29de denna månad och går allt som det ska så blir jag kvar där så länge som möjligt. Vad jag ska göra är enkelt, jag ska jobba som au pair i en familj med två barn på 7 och 4 år. Ett tredje kommer nu i sommar och föräldrarna är båda två psykologer och bor på en Ö 23 minuter med färja från Oslo. Dom bor i ett sommarparadis och jag bara längtar... också att jag får vara där den 17 maj och fira en riktig nationaldag! Så nu blir det nationalfirande i Irland och Norge, grymt för mitt kulturella lockande.

Det kommer bli tråkigt att säga hej då till alla, men jag ska styra upp något till sista helgen hemma vilket blir löningshelgen. Som det ser ut nu blir det bubbel på romerska med bra tjejer men inget är bestämt och andas, inga inbjudningar har gått ut heller. Så nu ska jag klä på mig och fixa min flygbiljett över till Norge för jag tänkte att reseshoppen skulle få hjälpa mig med det eftersom jag inte riktigt fattar det är med bagagevikt osv för mitt pack kommer nog väga massa mer än 20 kilo. Så puss och hej.

P.s Min medlare i Norge tipsa mig om en tjej som också åker nu, Frida. Hon trodde vi skulle komma bra överrens så jag hittade henne på fb och fick se till min glada förvåning att hon lyssnar på melissa horn. CHECK! Henne kommer jag nog att gilla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Läckageskada! Vart får du allt i från? Puss o kram

2011-03-04 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0