ten fun facts -

8. Jag jobbar inte längre kvar på Lius och detta sen en vecka tillbaka. Nej precis för nu är jag arbetslös fram till den 29/3 för då börjar förhoppningsvis mitt "nya" liv och vad det innebär blir ten fun facts nr 9 tyvärr, jag måste ju dela upp detta för jag insåg snabbt att det inte finns 10 roliga faktastämplar hos mig så just nu skapar jag dom. Men jag kan nästan säga att jag vill skriva ett tackbrev till Stepstone som såg till så att jag inte längre kunde jobba kvar och nu sitter jag här med en bättre sak i knät. Så nu hoppas jag än en gång att allt går med strömmen för då kommer jag bli en lycklig liten tjej. Kan ju säg att jag ska flytta bort!

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, olso är ju en fin stad

2011-03-03 @ 15:33:28
Postat av: Madelene & Vincent

Gaah, då måste jag ju testa fast att det är dyrt!



Hur ska jag och Vincent klara oss utan dig?! :O <3<3

2011-03-03 @ 20:16:00
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0