tycker om/inte om

"Född till den optimist jag är"
TYCKER OM:

1. Smarta människor
2. Brunetter
3. Folk som är ärliga
4. Människor som kan släppa loss
5. Charmiga killar
6. Sofie Hägg
7. Folk aom faktiskt fattar begreppet Sanning
8. Nagellack
9. Sommarklänningar
10. Trocadero



TYCKER INTE OM:

1. Översittare
2. Folk som är korkade (säger sig sjävt)
3. Människor som gör allting så mycket svårare
    än vad det egentligen är.
4. Dominoeffekten
5. Omogna människor
6. Att allt som är gott gör dig tjock
7. Cupcakes
8. "Härmapor"
9. Ljusdal
10. Dr. Pepper

Jag vill inte tro att jag är en pessimist för enligt mitt CV är jag inte det. Men fan vad mycket enklare det var att hitta 10 saker jag inte gillade. Jag blev nästan tvungen att lätta upp stämningen med lite dr pepper. Men det är sant, igår när jag gick hem från mina farligheter börja jag tänka på hur mycket det finns som jag inte samtycker med. Och mitt i mitt negativa kraftfällt kom det en ful jävla volvo som tyckte att han skulle få tuta åt mig. Jag vill inte att han ska tro att han får det, jag blev bara mer irriterad då kände jag. Lämna dina tutor åt tjejer med mamma och pappa's snodda hb-petflaska i handväskan. Jag önskar jag hade fått sagt det till honom ist för att sura här. Men sen kom jag på att jag har en 10sek regel så nu är jag befriad från eländet och ska nu kolla på en rolig film.
Sen senare ska jag nog hjälpa Martin och Tobias att städa lokalen vi hade igår, sen varvet runt med Häggen och sen ikväll ska jag inte göra något alls! Förutom att vara med Simon kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0