10:56

Kom just hem och har något tragiskt att berätta. Eller ja, inte så heller. Igår var det jätte trevligt att bada och alla var mysig och jag klädd i mjukisar, täckjacka och uggs eftersom jag inte trodde någon skulle se mig. Det slutar med att jag vandrar genom gamla stan i kvällens rusningtrafik och börjar dagen  med ett besök på prix för att inhandla världens bästa frukost (åter till det senare) klädd som en jäkla lurk. ÄH alla har sina sämre och mindre charmiga dagar, min var inatt och imorse eftersom jag övernatta hos Erikssons med min vackra utstyrsel.

FRUKOSTEN VAR DET: Bestod av tuggummin från tuggummiautomaten och coca cola light, det kallar jag en aspartamkick! Hihi men vad gör väl det, gott var det. Och idag gassar solen och det blåser knappt något alls så idag blir det till att sträcka benen lite sen laddar vi för farligheter ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0