21:31

Framme, eller ja sen kl 18:00 i Norge. Allt känns kalas och familjen är lika fin som utlovat och lilltjejen och jag fann varandra direkt då vi denna kväll har tillbringat all tid framför hennes tvspel och gått igenom alla hennes 94792 barnfilmer.
Lillkillen var bara trött men helt makalöst söt men jag fick en godnatt puss och blev överraskad av att ingen av barnen är blyga och det gillar jag för det är inte jag heller (skrattar belåtet)

Mannen i huset fascinerar mig för inte är han bara psykolog utan även filosof och författare för han har skrivit boken "Makt og verdighet - perspektiv på ledelse" och det fick mig att tappa andan, han gillar filmen odyssén och hans favoritfilosof är Dante och när jag pluggade filosofi så gillade jag han med, kanske inte mest men han var frän. Men nog om han och familjen som i helhet imponerar, jag är upptagen med att lägga ner all min tid på min man via skype. Skype är en förträfflig uppfinning då han och jag sitter och är goa med varandra.



P.s Jag har stora muskler och jag råkar bo sjukt nice här ute i Norge vilket jag visar imorgon för jag orkar fan inte nu. Har lovat att slå min pappa en pling också, han gillar jag väldigt mycket! d.s

Kommentarer
Postat av: Sanna

ändå tyckte du att din resväska var tung ;)

kan inte vara mycket i dom där armarna, haah!

2011-03-30 @ 16:33:49
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0