08:22

Bokstavligt talat -
Kär, trött som bara fan, slut i alla kroppsdelar, glad, förväntansfull.

Helgen är (äntligen) över. Fredagspasset var lika lungt som ett fredagspass brukar vara trots att det var löningshelg. Men med tanke på hur gårdagen var så tror jag alla "spara sig" eller "ladda inför" lördagskvällen började med ett personalmöte kl 19, starten drog ut tills klockan 20 och höll egentligen på hela tiden fram tills klubben öppnade kl 22. Mötet kändes både lyckat och onödigt men jag fick mycket av det jag velat ha haft sagt, sagt och jag har även lyckats klättrat i "karriärstegen" och blev igår utsedd till områdesansvarig vilket betyder att jag måste säga till innan kvällens pass vad jag förväntar mig att andra ska fixa under nattens arbetspass. Vet inte än om jag ska skratta eller gråta då jag inte vill hamna på någons hatlista av sådana skäl. Men nattens pass var mitt första pass som ansvarig och det kändes som om jag kunde sköta det bra, men jag får lära mig av mina misstag som man så fint säger.
Men annars: VART FAN KOM ALLA MÄNNISKOR IFRÅN? Det är söndag idag och jag är fan helt jävla slut.

Idag: adventsjulbak, julmarknad, espresso houses jul-latte, kristofer och bio.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till klivet uppåt :-) Älskar dig puss

2011-12-03 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0