08:35

Igår var det första träningspasset på mitt nya gym, hade bokat in en träningsrådgivning med en personlig tränare också. När jag kommer på plats visar det sig att han är vrålsnygg och jag oförberedd inför ett hårt träningspass, inte bara hårt med pinsamt också. Svett och suck, anfådd och jäklig medans han står bredvid och kollar hållning, lägger handen på svanken och är snygg. Han körde sönder mig under 1 timmes tid, gav mig ett program sen fortsatte jag träna fritt, men han hann lägga märke till hur ofattbart stel jag är så nu har jag en hemläxa: STRETCHA!
Efter dusch och bastu gick jag till Meza och hängde med josefin hela em, shoppa té och andra ting. Klockan 17 var tiden inne för att styra klackarna upp till strömslund och håkansson, hjälpte han att förbereda inför sin flytt och fick äran att för första gången se han go loco... haha! Fick även träffa pappa håkansson med respektive, 2 småsyskon, en farbror och en farmor så det blev mycket att göra igår. (somnade rätt fint ska ni veta)

Idag är jag mest öm i kroppen, magen värker och det känns gött. Träna igen senare och även fortsätta vara en hjälpande hand gentemot en fin liten knäppis på 2 meter. Annars då, det är väl snart söndag också va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0