09:18

igår: ligger och nyduschad och naken-myser i sängen då hantverkaren trampar in i lägenheten, tur nog så får han ett sos-samtal och sticker lika fort igen och hinner inte märka av min närvaro. Drar på mig kläder och springer iväg minst lika fort som honom och detta leder mig till meza där johanna jobbar, satt hos henne i timmar och kl 15 drog vi ut till Överby tillsammans med robin och kristofer. Kvällen bjöd på bio (breaking dawn) och sedan av ren vilja blev det miljen på gymmet efter 2 timmar av stillasittande på bio med överbygänget + josef. 

Denna dag börjar minst lika bra då jag på någon höger lyckas snurra fast mig i täcket när jag ska resa mig upp ur sängen och detta leder till att vänster knä flyger ner med all min vikt i golvet och det känns inte riktigt bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0