09:37

fredag: sover hela dagen efter att varit vaken hela torsdagen, natten och fredag fram till eftermiddagen pga resan hem till trollis. vaknar lagom tills det är tid till att gå till jobbet och där var det relativt lugnt så det passade utmärkt. Efter jobbet beger jag mig till MAX  tillsammans med fru larsson, håkansson och schulz oxh sedan hem till min fina man.

lördag: världens dragar-dag då jag ligger inne och kollar på how i met your mother hela dagen. Efter att petson och findus tränat och suttit klart inne på relaxen kommer även dom hem till kristofers gata i stan, kollar på fula klipp på youtube tills findus går hem och kvar har jag min petson, även kallad håkansson (ibland min fina pojkvän) vi åker ut till överby och handlar mat/godis och myser in det lite innan jag ska iväg och jobba. Efter jobbet sitter jag kvar en stund tillsammans med Robin och Lisa, snackar skit som bara den och trivs in mig. Väl hemma hos håkansson hittar jag den killen (2m) fullt påklädd i fosterställning i sängen med tv'n på och jag fylls av ett välmående jag inte kan förklara.


söndag: upp i tid, träna och sedan häng med isabella för satan vilken tjej det är! hänger ute på överby, köper ett RIKTIGT BRA skohorn och ett adventljus som räknar ner dagarna. sen satt vi på espresso house och pimplade kaffe, snackade om pojkar och allt annat en tjej ska prata om. RIKTIGT BRA för/eftermiddag.
Och angående det där ljuset, det är något jag och håkansson ska dra igång nu när december kommer. Killen kliver ju upp så där äckligt tidigt men from december ska jag göra det tillsammans med honom för att hålla han sällskap innan han börjar jobba och samtidigt ska vi tända ljuset och låta det brinna ner tills nästa dagsmärke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0