09:50

Vilken go kväll jag hade igår! Olivia hämtade mig vid 18:30 så åkte vi ut till vänersborg för att komma till hennes pappas café där hon och jag skulle baka marsipangodis. Lite jobbigt var det då hela byggnaden var fylld av goda kakor, tårtor och litervis med asgott godis. Och eftersom Olivia är den ängel som hon är såg hon till att jag fick med mig en påse hem med bröd och bullar, stod där och gapa och visste inte riktigt hur jag skulle reagera över hur snäll hon alltid går runt och är, jobbigt (på ett väldigt bra vis) Men tillbaka till marsipanen, satan vad det var svårt att få till det lika fint som hennes vana händer. Fick i alla fall till en snögubbe som åker längdskidor och en spargris! Sen dom andra småsakerna gav jag till Kristofer direkt när jag kom tillbaka för dom var för ful för att ens prata om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0