10:00

Fredag: Träna, fika med söta Isabella och sedan häng med Petson och Findus innan jobb. Jobbet gick runt smärtfritt men natten bjöd på "utelåsning" av Håkansson som lyckats somna innan jag klivit av mitt pass så ist fick jag sova hos Josefin och satan vad det var trevligt. Kollade på film i natten i Trollhättans skönaste soffa!

Lördag: När Kristofer äntligen vaknat beger jag mig över till honom, hämtar träningskläder och inser att mitt träningskort saknades. Ringer till älvhögsborg och kollar om dom fått in något och tacka fan för det, som ett oansvarigt litet barn hade jag glömt det i omklädningsrummet i fredags. Tränade på som tusan, svettig som få och insåg att mina träningsbyxor glider av mig när jag springer och det går inte att ignorera längre... Så jag, Petson och Findus styr mot överby och inhandlar nya byxor som sitter som ett smäck. Efter det blev det jobb redan klockan 17:00 då jag jobbade på Meza innan, bytte om 21:00 till mina 1903-kläder och jobbade mig le och lä.

Idag ska jag och Kristofer på (håll i er) julmarknad ute på vargön, äta kolbulle och marsipan samtidigt som jag ska säga hej till världens bästa Olivia. Sen sova gott efter träningen, puss.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Är det sant, har dom redan julmarknad? :O Det vill jag också gå på nu inann den värsta kylan kommer ju :p <3

2011-11-13 @ 12:25:52
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0