10:12



Fördelar med att vara tillbaka i Ljusdal:
- sanna, hägg, eveline, pappa och alla andra fina människor.
- känslan av att sakna trollhättan, kristofer och mina nyvunna vänner.
- perspektiv på saker och ting som leder till uppskattning.
- äntligen fått träffat moster's (min) nya guldklimp.

Nackdelar med att vara tillbaka i Ljusdal:
- först och främst: detta är ju ljusdal och den punkten övervinner alla.
- sakna kristofer offe håkansson
- JAG SAKNAR ESPRESSO HOUSE OCH ALLT DOM HAR ATT ERBJUDA MIG!
   iskaffe, chai latte, vanilla latte, lättmjölk, sockerfri varm choklad


Kommentarer
Postat av: Isabella

Du får nöja dig med svart kaffe eller kaffe med mjölk i två dagar till, sedan kommer du HEM! :)

2011-11-16 @ 13:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0