16:16

igår: kom till ljusdal lagom till 14:00 och överraskade både eveline, sanna, pappa och mamma mu och alla kollade på mig som om jag vore ett spöke förutom pappa som på någon höger på förhand lyckats lista ut att jag var hemma på besök. tillbringade hela eftermiddagen med sanna och daniel som både bjöd på mat och godis. kvällen bjöd på hembesök hos mamma mu sen hem till torsvägen 18 och mitt gamla flickrum.

idag: vaknade gött i min gamla säng, pappa var ledig idag så han bjöd på lunch på kina i gamla stan och det satt som pricken över i:et för mätt och belåten begav jag mig hem, tränade och vila. Snart kommer sanna på besök och kl 19:00 ska jag till mitt hedliga gamla gym tillsammans med bäst mamma mu (sofie hägg) och sedan häng med henne. Imorgon ska jag tillbaka till vallsta men innan det ska jag hinna klämma in lite hembesök, krama mormor och morfar bland annat. Sen efter vallsta ska jag äntligen få träffa denna människa, världens sötaste sofie thorsell:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0