21:01

Vaknar, tränar, går till fröken Stelling, kaffepimpling, sönderklösta händer pga hennes sambo, kristofer, träning och nu sitter jag äntligen stilla. Dricker pepsi max och lyssnar på min egengjorda kentblandning med de allra finaste kärlekslåtarna för de är det humöret jag är på, låtar som: beskyddaren, chans, cowboys, din skugga, elite, ff, gravitation, hur fick jag dig att älska mig, järnspöken, kärleken väntar, musik non stop (absolut bästa kärleksvisan) noll, stanna hos mig, vi mot världen, vintervila osv för det finns ingen begränsning när vi börjar snacka kent.

Nu saknas bara lite te och en kristofer så vore detta avgjort. Men nu är jag så slut så jag skakar i kroppen, lite för mycket träning och kaffe idag känner jag - fy micaela. Men sprang milen idag och det känns gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0