09:02

Vad vet jag?

Jo att det finns inte en chans i världen att jag skulle klara mig utan min fina vän Robin här nere bland alla troll, tack som fan för att du är så sjukt jävla fin vännen.

"Ica nära, Möllan" är en sjukt snuskig butik, hör själv på namnet. Och självklart är det den affär som ligger mig närmast geografiskt men det skiter jag i, går hellre den extra biten till hemköp och låter mitt ICA kort lida.

Hoppa hopprep får mig att må bra, bättre än att springa faktiskt. Plus att det är en bra träning för hela kroppen och du förbränner till tusen och du har roligt samtidigt... är inte det drömmen?

Det suger att vara på jobbjakt när man inte känner någon, kontaktnätet is the shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0