10:28

Egentligen har jag mycket internet, varenda kotte jag är hos har ju det. Och nu sitter jag i lägenheten på slåttervägen och bloggar från lägenhetsägarens dator, datamusen är nerkladdad med kokosolja för det ska man tydligen ha i håret... han erbjöd mig lite för "your hair is so beautiful" men jag kontade med "no, really it's a mess" så nu är han väl ännu mer besatt av att dränka mig med oljan. Haha vart har jag egentligen hamnat? Dom försöker mata mig med massa mat, det är självklart väldigt snällt men nej tack. Jag tror dessa människor är för snäll för sitt egna bästa och saknar vår svenska skygghet. Sak samma, vad händer med mig här nere? Igår var jag på rätt sida floden hos Pontus tillsammans med hans mamma, Robin och Daniel och vi kikade på Idol och lyssna på musik som får hjärtat hoppa ur bröstkorgen på en tjej som jag, så längt ifrån l.w man kunde komma kom vi fram till då.

Idag fyller min trolländska vän Robin 22 år, grattis fina fina du (upp till bevis om du läser denna blogg så som du påstår) Ska ner på stan nu och styra upp lite saker så jag kan se till så att jag kan få bli kvar i Trollhättan på en längre plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0