10:41

Sitter hemma hos Robin, drar kent - elefanter på högsta hugg för att få honom att inse att det är slut med sovandet för idag, men han kollade mest på mig och fortsatte med att sova. Idag vaknade jag upp och hade ont i magen, jävla magsår(?) sak samma, som jag sa igår så känns det som om jag vill cutta upp magen och hälla yoghurt över allt och svalka ner, men det får man kanske inte...

Igår ringde många fina vänner hemifrån, alla på samma dag. Började med Thorsell som inte riktigt är hemma men hon är i alla fall hemifrån och just nu pluggar hon uppe i Östersund. Hon hade visst samma jacka som jag, den svarta superstora jag la upp på bild här om dagen. Hon var söt och vi pratade väldigt länge om allt och inget men mest om allt. Sen ringde Eveline men det samtalet fick inte vara så länge då hennes (överskattade) iphone dog. Efter det så var det Häggens tur, puss på er. OJ NU KOM KENT - INGENTING, wow det var länge sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0