10:54

Igår blev jag sängliggandes fram till 15:30 då Robin ringer och säger att jag ska vara nere på Meza kl 16:00 och jag inser att det blir till att dra på sig första bästa och springa in till stan, magen samtyckte inte. (d.s) väl nere på plats blev det till att fixa ordning klubben inför premiären på fredag. Pillade på många flaskor alkohol och kände ett enormt sug efter en riktig skön lördagskväll med mina fina norrländska hemmfruar. Efter timmar av plock och släp fick jag den fördelen till att se Robin och hans band in action då jag satt inne med dom i deras replokal när dom spelade. Trots min huvudvärk och vokala chock så gillade jag det, som att lösa något kryptiskt.... SÄÄH!

Nu ska jag träna, sen ner på stan. Kolla in saker som ska få min mage glad och försöka minska intaget på kolsyra och aspartam då jag vet att det är största boven i detta drama. Så take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0