11:20

Häng hos Eveline i vanlig ordning, hög på smärtstillande och klunkar coca cola light. Knäna vill liksom inte med så idag blev jag tvungen att hoppa över träningen pga protest från mina lemmar (hah, älskar det ordet) Tränat 2 gånger om dagen i snart 2 veckor så jag förtår resultatet av slitna knän, speciellt då dom sög innan också. Skönt med ett uppehåll också för någonstans har jag hört att man ska vila mellan varven. Så nu sitter jag här, ska fika med Mathilda senare om det går som jag planerat, men innan det ska jag göra ett studiebesök i gamla stan då jag ska studera fossiler i mänskliga förhållanden. Oj så kryptiskt, tydligt att man blir så som man umgås.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0