11:53

Det killar i magen, det väntas män i luftkatarr.

Här sitter jag, "träna bort din träningsvärk" IN MY ASS att det går, bygger bara på den. Fast det blir ju något utav det istället. Så nu sitter jag på plats, lyssnar på l.w (som vi nu säger) och en av hans finaste låtar som jag så dumt låtit försvinna ur minnet: FRU HJÄRTER DAM! Mhh tänk om man fick vara Lasse för en dag och få reda på hans hemlisar, skulle passa.

Nu ska jag nog ut och springa en kort runda i regnet, duscha och bege mig ner till Eveline och krama henne och låta henne ge mig massa svart kaffe och lyssna på bra musik samtidigt som jag kollar på henne när hon jobbar, livet kan vara fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0