14:45

Ja då sitter jag i Trollhättan hemma hos Robin och jag vet inte vad jag ska dela med mig av. Robin är minst lika grejt som jag minns honom +att jag slipper hans snarkningar denna gång. Kom fram igår kl 14:00 och där stod Robin och Ditte (kvinnan jag hyr rum utav) och hon skjutsar oss till mitt nya hem och mitt lilla bostadsyta men det blir vad man gör det till, som jag alltid säger. Väl på plats sitter jag och Robin och funderar över om dom är väldigt trevliga eller bara lite speciella... det får väl visa sig. Robin tog mig ner till stan, kollade in baren och andra saker värd att slänga ögat på. Men när klockan blev 20:00 insåg jag att jag suttit vaken i 36 timmar vilket resulterade i att jag drog benen hem till den kriminella delav av Trollis. 

EHH.. Nu ska jag släppa detta men passa på att meddela om att det kommer bli dålig uppdatering här då jag saknar internet. Men telefonen fungerar fint så slå mig en pling när ni undrar vad jag gör. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0