18:50

Då var det söndag, 8 dagar som trollmor långt från skogarna i Hälsingland. Men jag trivs alla gånger då jag inte ligger klarvaken i sängen ute i Kronogården. Sen har Trollhättan något som inte Ljusdal har (en av många saker) och det är iskaffe, satan i gatan vad koffein kommer till att bli min död. Men sak samma, vad är nytt här då? Inte så mycket faktiskt, gårdagen spenderades på biblioteket och följdes upp utav "tjuvkikning" på Robin och hans bands fotografering till något som jag fick förklarat för mig men låtit runnit bort igen. Den kvällen spenderades på Meza där jag kollade in Robin leverera och njöt mil-långa vägar av hans tappra försök till att få mig att lyssna på musik utan text "lär dig lyssna på vad melodierna säger" haha, stum-dum eller något som han själv skulle kontra med: SÄÄH! ett ord som på något vis ska betyda samma sak som: jag bara skoja, och jag hatar det ordet.

Idag har jag hängt ute på Överby och spendera mina pengar på allt annat än vettiga saker. Men tack Simon och Madelene för jackan ni just köpt åt mig med presentkorten ni så fint skaffade mig. Men nu är jag hemma hos Robin, lyssnar på en askass låt på spotify och ska snart få se Idol, nya tag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är inge Idol idag, märkte jag för en stund sen nyss också! :)

Hoppas du har det bra där nere...

2011-09-25 @ 20:31:05
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0