20:57

Wow, äntligen en ny bloggdesign. Ville mest spy på den gamla då den skar sig till innehållet något så fruktansvärt. Sitter för stunden hemma hos syster Sanna och ska snart se Efterlyst (så som jag längtat efter det prog) Annars har jag haft en väldigt fin dag, löpning i regnet följt av kafferep med Eveline och bytte sedan sällskap kl 18 till Sanna och har sedan dess myst in mig med vindruvor, pepsi max och tv'n hemma hos henne. Imorgon sätter jag mig på bussen till Hudiksvall för att kolla på systerbarn nr2 liggandes i magen och det gör jag tillsammans med mamma, Vincent och självklart syster eftersom det skulle bli en omöjlig uppgift annars... Varning för torr humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0