Igår

Jo jag gick mellan 10:30 till 19:00 för att säkra min framtid här, får väl se om det ger några resultat eller inte. Kl 19 kom Robin ner till stan tillsammans med Anton och Ulrika och vi gick på bio, den där nya dumma apfilmen... Men Robin ville se den och Robin fyllde år så det var väl bara att gilla läget. 23:00 var det promenadsträckan hem tillbaka till "krimigården" som gällde och den inleddes med bök då jag blev stoppad på torget av ett flertal invandrare som ville veta vart man kunde köpa cigg, jag visste ju att statoil var öppet men då måste jag skicka dom åt samma håll jag skulle gå. Var helt hundra på att dom inte skulle nöja sig med mitt ovetande svar och att de skulle hänga efter men jag klara mig, men var rätt skeptisk hela vägen hem efter det. Tur att jag hade Daniel i örat, annars hade jag nog börja springa hem.

Nu sitter jag i lägenheten och funderar över varför mannen här vill servera mig hela tiden, jag får inte ens göra mitt egna kaffe och nu kom han med chips "just in case" och nu vill han ge mig godis för tydligen tycker han att jag skulle väga minst 10kg mer och nu har han det där snacket pappa skulle ge mig, så är jag verkligen 65 mil hemifrån?


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tur att du har bra kondition, nästa gång får du kanske kuta hem! :O

2011-09-21 @ 11:31:17
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Mamma

Han kanske vill få dig till sin andra fru och vill inför detta göda dig lite :-) Puss go unge!

2011-09-27 @ 16:39:08
Postat av: Mamma

Han kanske vill få dig till sin andra fru och vill inför detta göda dig lite :-) Puss go unge!

2011-09-27 @ 16:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0