09:34

Alltså det här med att sova, jag tror jag blev lite förfärad när jag fick höra att man sover 27 år av sitt liv. Har i alla fall lyckats dra ner den siffran till hälften, eller kanske mer därtill? Igår var jag med mamma hela dagen, från frukost till middag. Åkte till Bollnäs för att skaffa ett nytt pass men det visade sig att det var fullständigt onödigt så det blev inte av, istället köpte jag nya skor (som om det behövdes) jag intala mig själv det i alla fall. Sen kom lilla lillesyster in till stan för att färga håret så det gjorde resten av eftermiddagen. Kom hem 20:40 och mötte upp Simon för ett träningspass följt av film hemma hos honom, regnet var styvsint hela kvällen men hindrade inte mig och mina extremiteter. IDAG? Jo jag skulle kunna döda för lite chilinötter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0