00:28

Första gången minns jag.
Jag låg framför honom i soffan,
hela mitt hjärta skrek högt.
Aldrig förr hade jag velat ha något så mycket.

Andra gången,
din tvättkorg av märket Frida.
Kranen droppar endast för att få mig att inse att det sker i sekund.
Man kan kalla ett snedsteg för ett misstag
men andra gången kan en expert se tydliga beteendemönster.

Min livshistoria på ett enda blad.
Sekunden ryckte tag i mina moraliska gener
men experter (igen) har gjort ett uttalande
- detta snedsteg är typen som går i arv.

Jag har bedragit er alla...
Har endast träffat en person i mitt liv som fått mönstret att blekna
av den uppmärksamhet han tvunget blev tilldelad.
Kvar finns bara en ny ägare till nya motorvägar.

Vill inte åka runt i en röd saab
då jag vet av erfarenhet att blå klär mig mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Lisa

duktig du är på att skriva. ja gillart!!

i helgen blir det utgång i THN då kanske vi seeees :) haarebra!

2012-04-28 @ 04:00:26
URL: http://lisaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0