07:24

Söndag -

Efter att inte setts på 4 dagar vaknar jag upp i Kristofers säng, in kommer hans vän Lisa som jag än då länge bara hade fårt hört talas om men inte fått ta del utav (tills igår som sagt) hon var en försmak på uppfriskande, sådana människor gillar jag. Vid 11 ringer Simon och frågar ifall vi vill med till Göteborg och ja? Till Götet vi drog, jag Simon Kristofer och frugan. Vi kollade på IFK-NOR på hemmaplan på Ullevi och det var gött om man bortser från att det var sjukt kallt igår! Efter det drog vi och käka och kollade på bio, en mysig heldag i Göteborg behövdes.

Sov ännu en natt med Kristofer och fick åka med han hem imorses innan jobb, detta blir en bra dag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0