08:10

Gjorde för ca 40 minuter något som idag kommer att kännetecknas som mitt smartaste drag: jag köpte internetåtkomst ombord på tåget (stockholm - göteborg) Så nu har jag just klivit på tåget i Stockholm och glassar med internet och en frukost inköpt från Pressbyrån.

Gårkvällen var fruktansvärt lyckad måste jag även påpeka. Jag kom till Sofie och Martin vid 19 snåret för att egentligen bara möta upp dom och dra på förfest men det slutade med att Sofie och Martin stod för festen och vi var 20-25 personer i deras lilla 2:a, och i elitklassen av människor. ALLA jag tycker om var där, bortsett från få tappra själar.
Klev på tåget 03:36 efter en kväll/natt av fart och sitter nu här helt avtänd och svintrött. Funderar redan över när jag ska komma tillbaka, fina underbara vänner och familj. Tror dock inte det blir innan sommaren, ska lista ut detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0