11:50

Jag älskar att äta frukost, lägg det på minnet. Speciellt hemma hos andra! Som nu när jag vaknade upp hos mamma och Janne fick jag kaffe, sprang av mig koffeinruset tillsammans med mina små ögonstenar (syskonbarn) och körde fyrhjuling med lille Vincent. Sedan in igen för att fortsätta på frukostbuffén: Rågkusar, som råkar vara en av världens godaste mackor samt vaniljyoghurt med musli = oj vad glad jag är denna morgon.

Ska senare idag bege mig tillbaka till Ljusdal, träna på mitt gamla hemtrevliga gym tillsammans med Sofie och Martin och förhoppningsvis möta upp grabbarna grus för en sista trevlig kväll innan jag tråkigt nog ska tillbaka till Trollhättan med tåget som avgår 03:07 i natt. Men som jag brukar säga: det blir vad man gör det till, jag jobbar på det.


Kommentarer
Postat av: Madelene

<3<3

2012-04-07 @ 21:03:45
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0