19:42

Nytränad/duschad sitter jag nu i soffan med kvällens laddning utav aspartam i alla dess former:

*Pepsi max
*Extra drops (vattenmelon)
*Extra tuggummi (jordgubb/melon)
*Läkerol pastill (copacabana fruits)
*Läkerol YUP

Tror det var allt? Undertiden kollar jag på "Vad blir det för mat?" och halvnjuter. Samtidigt är det ett riktigt pissväder ute, den halvlånga cykelturen till gymmet var påfrestande men väl på plats var det så värt. Samma sak kan jag inte säga om cykelturen tillbaka, trött och svettig i regnväder. Men hemma är jag, inväntar Isabella och Simon som också ska sova här ikväll. Själv ska jag sakna min pojkvän ikväll och ladda inför kvällsmys imorgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0