22:01

Kort uppdatering:

Igår lagade jag middag åt Kristofer, ren katastrof då jag tog mig an mammas hälso-rödbetsbiffar (salt, peppar, ägg och råa rödbetor grovt rivna) men det blev inga biffar utav dom men det smakade gott. Till efterrätt så hävde jag kesella vanilj i dessertglas, varvade med yoghurt med smak av svartvinbär och in i frysen. Nyttigt och satan så gott. Kollade på filmen "The vow" och njöt av den snygga huvudkaraktären.

Idag vaknade jag upp hos Kristofer, begav mig hem och har sällskapat med Isabella och fröken Dahlöf. Kakiiz-Bakis ringer och vill ha med mig på en shoppingrunda och jag hakar på, hälsar även på svärmor och fick i utbyte några av Håkan Nesser's allra bästa. Väl hemma igen fick jag äta sen middag och gav mig fan på att testa på biffarna igen, denna gång med lysande resultat! Fan så gott. Imorgon smäller det då fröken Larsson ska på kalas.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Träning ger färdighet sägs det ju! Därför blev rödbetsbiffarna bättre gång nr 2 :-) Puss gumman

2012-04-19 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0