17:19

Vad är nytt, jag har inte orken för detta med att skriva. Folk tar sig friheten att tyda det som det bäst passar dom om det leder till svåra sår och miserabla förhållanden. Men jag mår bra, bättre nu än på väldigt länge! Den 1/9 flyttar jag från 17 kvm till 45 kvm, min egna riktiga lägenhet sen jag kom hit. Jag har ett jobb jag trivs på med arbetskamrater som förgyller mina dagar, finner nya vänner vart jag än vänder mig och står kvar på stadiga 51 kg. Kaffe fyller min glada mage, snart fyller jag 22 år och har ingen åldersnoja så långt känslan bär mig.
 
Har en underbar familj som verkligen visat starkt tålamod och förståelse, bra relation med både mor och far och en syster och en bästa vän på vift i USA. Jag saknar dom men glädjs samtidigt något så enormt över deras resa.
Har träffat en underbar människa, saknar dramatiskt nog ord att beskriva henne. Hon förstår, lyssnar, talar och löser av mina problem. Hon är en av få jag känner som är min vän av rent intresse och inte användningsnöd. Hon försöker inte vinna något på min välvilja eller empati, försöker inte hyra mina råd. Jag vågar faktiskt påstå att jag är förälskad i henne.

P.S Folk har frågat vad jag önskar mig när jag fyller år, helst skulle jag vilja ha ett personligt besök och hålla om er alla. Men rent materiellt så skulle jag säga presentkort på åhlens och i vanlig ordning en extra slant i fickan.

Kommentarer
Postat av: Madelene Larsson

Jag önskade verkligen att jag hade kunnat komma ner, men det är just då när jag jobbar! :( Saknar dig <3

2012-08-25 @ 07:14:49
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0