09:34

Tillbaka liggandes på min sida i Håkanssons säng. Resan igår gick bra, slitsamt då jag satt vaken nästan hela natten innan och börja resa 05:43 och var hemma i Trollhättan 15:44 och där stod han, mannen i mitt liv och väntade på mig som planerat. 1 vecka är en onödig lång tid att vara isär när man är kära som han och jag. GAAAAY! men sant.

Markus Krunegård - Stjärnfallet

Duschade, åt och somnade. Runt 20-snåret kom Stelling och Bylund och vi kollade på film, sen somnade jag så jävla hårt igen. Men nu är jag vaken och poppar Markus Krunegårds allra bästa låter, Kristofer står och kokar ägg åt mig och sen vid 11 ska jag dra iväg och simma, kanonstart på dagen eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0